درمان طبیعی برای مرحله نفریت لوپوس 4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای مرحله نفریت لوپوس 4

مرحله 4 نفریت لوپوس نیز منتشر نفریت لوپوس پرولیفراتیو نامیده می شود. این هر دو نوع جدی ترین و نفریت لوپوس است. درمان طبیعی برای مرحله نفریت لوپوس 4 چیست؟

مرحله نفریت لوپوس 4

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن حمله نقاط مختلف بدن از جمله پوست، مفاصل، روده و غیره وقتی کلیه ها را درگیر می شوند، علت التهاب خوشه فیلتر کوچک در کلیه می باشد. نفریت لوپوس مرحله 4، بیش از 50٪ از گلومرول درگیر. بالینی، هماچوری و پروتئین وجود دارد، اغلب مبتلا به سندرم نفروتیک، فشار خون بالا و کراتینین بالا.

درمان طبیعی برای مرحله نفریت لوپوس 4

هدف از درمان، از مرحله 4 نفریت لوپوس شامل بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است، توقف کاهش عملکرد کلیوی، و بهبود عملکرد کلیه موجود است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی موثر برای مرحله نفریت لوپوس 4 است. این در روش های زیر برای درمان بیماری کار می کند.

سرکوب پاسخ التهابی

داروهای چینی می تواند پاسخ التهابی در کلیه سرکوب. اگر التهاب کلیه ممکن است متوقف کردن، هیچ آسیب سیستم ایمنی بیشتر در کلیه رخ خواهد داد.

سیستم ایمنی بدن را بازسازی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن اصلاح و کمک به بازسازی سیستم ایمنی بدن. اگر سیستم ایمنی بدن می تواند در بهبود طبیعی، جلوگیری از حمله به نقاط بدن. پس از این ماده مضر است توسط سیستم ایمنی بدن برداشته شود، پاسخ ایمنی بس.

بهبود عملکرد کلیه در مرحله نفریت لوپوس 4

در مرحله 4 نفریت لوپوس، بیش از 50٪ از گلومرول آسیب دیده است. بنابراین، به منظور بهبود عملکرد کلیه، بیماران نیاز به درمان می شود برای بازگرداندن گلومرول آسیب دیده. داروهای چینی تونیک برای کلیه و می تواند خود شفا و خود بازسازی گلومرول آسیب دیده را تحریک کند. اگر آسیب کلیوی می تواند معکوس، عملکرد کلیوی خواهد شد به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند مرحله نفریت لوپوس 4 به طور طبیعی آزاد از عوارض جانبی در بدن را درمان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل.





:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوس ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: